mycket väldigt godkänd

jag fick mvg på matte nationella (b1+b2) så jävla gutt! det var bara en i klassen som hade ett poäng mer än mig :) men fy vad trött jag har varit den här veckan inte för att den är slut med ändå. måste fan gå och lägga mig tidigare nu, allvar stephanie!

och jag fick ett jättetråkigt besked idag också, alla IB-studenter ska tydligen få svårare att söka till svenska högskolor from 2011. jag FATTAR inte hur regeringen kan bestämma ngt så idiotiskt. IB-elever ska tydligen hamna i kvotgrupp tre som "utländska studenter" vilket gör det sjukt svårt att komma in på högskolor.  aja min syo-konsulent frågade om jag ville ändra min ansökan vilket jag INTE ville..hell no



Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag måste säga att jag verkligen gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-12 @ 21:09:49
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0