okej seg dag.

lamt inlägg jag vet, ni behöver inte fortsätta läsa nu ska bara göra en tråkig utvärdering.
känslor: ja fan inte många
sysslor: legat framför tvn, ätit och ätit ännu mer!
mat: raggor, pizza, smält choklad, smöriga popcorn, isglass (som jag gjorde omedvetet igår när jag glömde min fruktsmoothie i frysen) och tillslut chips och gissa vart jag sitter och skriver detta inlägg? HAHA in the bathroooom..sorry for that.

annat: fick ett sms från J, hon och jag är vänner nu:) hon skrev att hon ville det och jag skrev förlåt för allt..anledningen att vi bråkade var att jag sa att hon var som sin mamma (på fyllan) (det slank ur mig) (för att jag inte fick en cigg) (jag feströker bara) iallafall, hennes mamma är väldigt VÄLDIGT skrikig så det var därför. mamman är också mytoman och allmänt crazy så hon tar väldigt illa vid när man jämför henne med sin mamma. men jag ångrade mig djupt och som sagt vad som händer in the dimma är saker jag inte rår för:( och just det! "dimm-moments" borde jag ta upp någon gång ju. MUST BE DOCUMENTED!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket fint hår du har :) påminner om mitt innan jag klöpp det och färgade det ljusbrunt, ett stort misstag :(

2009-02-22 @ 23:24:48
URL: http://carosenline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0