story of my friends

den är för lång för att skrivas på en blogg, för kompilicerad för att förstå. den enda som riktigt förstår, ja det är väl bara jag själv...det som är aktuellt nu är att vi inte är bästa vänner längre, varken någon av oss fyra. vet inte om dem kan vara det efter allt vi gått igenom men jag, nej jag har fått mitt! nu går jag hemma på helgerna ensam utan vänner men det gör inte mig någonting så länge jag är en god människa kommer det hända något bra, för jag tror på karma! visst jag har VÄNNER, men ingen jag orkar lägga ner tid på att bli bästa kompis med. dem har ju redan sina bästisar, och det är tråkigt för jag vet några som är väldigt lika mig och vi skulle verkligen passa ihop som kompisar. men det går liksom bara inte att hoppa in nånstans och hänga på deras fester, det är nästan om att "utnyttja" för att bli populär på något konstigt sätt, ja svårt att förstå..men snart kommer flytt till större städer och ja vad betyder det större chanser! det är min eviga tröst, flytt för med sig gott!



dagen som varit: var på min första cheerleader-träning idag, lisa och sara hade frågat mig och jag tackade ja eftersom min förra danskrupp (där jag gjorde koreografi) splittrades tyvärr. men det var kul och jag ska nog fortsätta, ska beställa en snygg dräkt också, yey! sen efter det gymmade jag med maya lisas kompis, gud vad jag gillar henne:) första gången jag pratade med henne ídag också, men så himla lättsam. precis som jag! kul var det iallafall.
dagens känslor: ja med all denna träning så kan man väl inte vara något annat än glad?:) tack alla enorfiner som gör mig lycklig, hahah sorry jag är lite seeeg!

Kommentarer
Postat av: michelle

jag har märkt att vi är väldigt väldigt lika på några sätt. kul! :D men samtidigt läskigt. detta inlägg är ett exempel. precis sådär är det för mig med. jag har ingen. ingen "riktig".

2009-02-24 @ 07:15:46
URL: http://michellefreitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0