linn

Linn om FRÅGA:
Uppriktigt så nej, den är inte läsvärd pga att varenda inlägg handlar om att du är så speciel eller unik. (?!)
Dina inlägg handlar om tjejbråk och om vilka bitches alla dina vänner är. För mig är inte det intressant iaf!
Däremot är den sevärd, jag gillar din stil och dina kläder. Men snälla lägg av med ditt "Jag är bäst, vill ha uppmärksamhet, speciel"- snacket.. För det är bara pinsamt.

Nu vet du vad jag tycker iaf!


okej jag förstår om du tycker att  jag kan verka självupptagen och "jag är bäst, speciell" du låter PRECIS som mina kompisar, och det är ju nu jag har insett att man är värd att känna sig speciell? jag tycker att alla borde skrika för hela världen att dem har fått MVG på ett prov, det är en sån jävla bra känsla. för något som är pinsamt det är när man istället säger "haha jag fick ig på mitt matteprov, så jävla dålig jag är" DET kallar jag pinsamt! för det första är det ingen att skratta åt och för det andra: jag skulle vara ledsen och jag skulle inte låta någon få reda på det!
förlåt om alla inlägg handlar om det, men inläggen är faktiskt mitt liv och i mitt liv känner jag mig såhär. det är något jag kämpar med varenda dag. om du tycker det är pinsamt och meningslöst hoppas jag att detta inlägg faktiskt har ändrat din åsikt lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0