kan mitt liv bli trassligare?

åh jag ORKAR INTE! fan, har aldrig varit så här skoltrött..jag känner mig så jävla pressad! fyfan, ligger efter i allt känns det som. kom ihåg på matten förrut brukade jag RÄTTA självaste facit och hitta tryckfel men nu kan jag fan inte göra en enda uppgift utan att kolla i facit INNAN, det känns hemskt att jag har hamnat i den här situationen. helt plötsligt känner jag mig bara som en jävla svensson-svensson unge. men jag är KIMBERLI OCH JAG ÄR SPECIELL!!!! ÅÅÅÅÅÅh

och allvarligt talat, jag INGEN kommentar angående emelie, erika och johanna? WHAT LIKSOM? jag lovar det är sjukt hur saker och ting kan gå till.



Feeling of today: GUESS??






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0