jag ska ta tag i mitt liv!

har vart sjuk nu i en vecka, missat ons-fre i skolan ÅH detta känns inte bra..förra veckan var det friluftsdag så då missade vi dem lektionerna sen dagen efter hade jag en "sova-dag" enligt mig (skolk enligt andra) iallafall och nu ska jag ta ledigt två dagar nästa vecka för jag ska på intervju i uppsala!! det är mer än EN VECKA jag missar i skolan, SKANDAL! hur fan ska jag hinna med allting? jag MÅSTE höja mina betyg...
jag hade typ tarmvred (?) i lördags, ensam hemma, en lördagskväll i fem timmar! det var jätteläskigt, typ som en kniv och sen kramper så jag kunde inte röra mig. ingen visste vad det berodde på men det blev iallafall inte sjukhuset usch jag tycker synd om mig själv faktiskt, och det är inte OFTA.

vad har jag gjort för att förtjäna detta liksom? :S är det en varningssignal kanske? jag måste ta tag i mitt liv och ordna upp allting! det är vad jag måste göra. det börjar med en lista som jag ska fullfölja, när jag har fullföljit den Då kan jag vara stolt. för jag brukar sorgligt nog aldrig kunna slutföra något jag påbörjar, tragiskt.


men jag tror att allting i mitt liv sker av en anledning. så nu ska jag ändra på saker och ting för så här kan det ju inte fortsätta:)

Kommentarer
Postat av: E.

hot lips!

2009-03-24 @ 20:41:34
URL: http://petite.nu
Postat av: lalala

Du är väldigt söt!



Jag tror också att allt sker av en mening :)

2009-03-27 @ 21:28:26
URL: http://cleanthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0