jag ska gå IV!!!

nej skämt åt sidan, sanningen är att jag ska byta ut det där lilla V:et mot ett B och gå IB. idag fick jag även svar från ett elevhem som har fixat ett rum till mig om jag nu vill ha det.....shit vill inte bo i en sån sunktrunk: ( blä men får väl uppgradera mig när jag skaffat ett jobb.
men hallå vad har jag gett mig in på? jag ska flytta HEMIFRÅN, jag är 16 år jag är inte redo att bli vuxen?! nej nej, jag ska inte bli vuxen heller. men om sanningen ska fram så har jag redan förberett mig, igår senast sorterade jag och la i en tvätt i tvättmaskinen! riktigt stolt faktiskt, ett litet minus på det är att jag glömde tvättmedel..med hey, man kan ju inte vara perfekt? eftersom jag även har lagt disk i en diskmaskin i cirka 7 år och för bara två år sedan blev informerad om att man måste lägga i maskindiskmedel?! hallåååå, jag trodde bara man behövde sätta in skiten och sen skötte den sig själv. aja,  I learn from my mistakes!


förresten en rolig sak - linda rosing och HUGO HAHAH vilket skämt. jag menar han är 19 år, han skrattar fortfarande åt sina egna fisar? eller så är jag väl bara avundssjuk på en 35-åring som jag vet att flera tusen andra dreglande tonårstjejer är. OBSERVERA tonårstjejer och INTE kvinnor som är nära medelålderskrisen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0