gänget is back together

ja jag vet, jag trodde aldrig att vi skulle bli kompisar igen. men nu är vi det "gänget är samlat"...det är iallafall vad dem tycker, men jag själv känner att vi aldrig kommer bli samlade igen. jag kan inte låtsas som om ingenting har hänt, jag VÄGRAR! vad är det för sjuk uppfattning egentligen? efter allt NI har sagt till mig och gjort mot mig, tror ni verkligen att jag vill att vi ska vara bästa kompisar då. svar: NEJ. ni har gjort mig till en helt annan person bara genom allt ni har sagt, jag är inte självsäkra kimberli längre. jag har något jävla skal som fortfarande är den gamla kimmy, men inuti är jag splittrad. fattar inte ni hur jävla svårt det är att ändra på den man verkligen är?

jag ÄR högljudd, skämtsam, pratglad och jag VILL ha uppmärksamhet. det är den jag är. om jag hade en tendens att tex alltid komma för sent. visst det kunde jag ha ändrat på, men att hela min "nisch" skulle ändra sig, vad fan tror ni?! det är den jag är och om ni inte kan accpetera det vill jag inte ha något med er att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0