undankörd? nej tack

dagens känslor: ja glad för det mesta, irriterad på emelie

anledning: emelie bad mig att hjälpa henne med matten idag efter skolan och att vi sedan skulle gå och träna. visst sa jag, inga problem. men så står hon i skolan med erika och fnissar och skrattar, "ja men då går vi till mc donalds då sen gummaan" mh dem skulle tydligen hämta blanketter till sommarjobb, men emelie visste att jag också behövde såna blanaketter? nej men hon ska stå där med sin älskade erika och ha jättekul och dra dit med henne efter att vi har varit på gymet. NEJ TACK, jag är inte någon man kör med. det var ju mig hon bestämde med från början? "jaha så då ska du inte ha hjälp med matten då?"  "neee jag hinner inte nu" OKEJ TACK OCH HEJ du och erika kan dra till gymet själva, jag har mensvärk..där får man för att man ställer upp på sina så kallade vänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0