Jag har aldrig kännt mig så hotad.

idag efter jag hade tvättat av mig smink och borstat tänderna och var precis på väg ut genom dörren kom jag för en gångs skulle ihåg att kissa! annars brukar jag alltid gå och lägga mig och komma på det en kvart senare  (jobbigt) iallafall ikväll kom jag ihåg, men det var då det hände! den ville inte..ne den ville inte!! och det är inte första gången det händer, fyfan visste inte vad jag skulle göra. vad är felet liksom? fick ropa på mamma, vi brukar alltid hämta en sked eller något till hjälp för att lätta på trycket. det har hänt tjejer förrut, tjejer som min bror har tagit hem. och jag har alltid fått hjälpa dem, men nu var jag själv som  var i knipa. hemskt var det, men tillslut...ja då fick vi upp dörrlåset!


Uppdaterad: tyvärr så blev jag attackerad, berättar om det när jag lugnat mig. Har aldrig vart så rädd i hela mitt liv


Kommentarer
Postat av: Regina

Panik man får när låset inte går upp.

2009-02-19 @ 08:52:25
URL: http://reginakm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0