so tired..

fyfan vad jag är arg på världen just nu, jävla människor! det är så sjukt det där med att leva och ha ett liv som en människa. människor är fan det värsta som finns. en sak jag undrar är när kristendomen ska ersättas..jag menar eftersom att vi helt plötsligt slutade tro på asa-gudarna och började tro att det var gud och jesus istället för Thor och dem andra gudarna. är inte det sjukt eller vad?

och vad är det med alla känslokalla jävlar som plågar djur för att "det finns ställen där människor plågas också.." JAG BLIR ARG, vart är moralen? allting handlar om individen själv nu för tiden...mobbas inte, motionera, ät ordentligt, drick vatten, skydda dig mot solen, kom ihåg födelsedagar..men vad fan hände med bry dig om vad som händer i världen istället? inte en jävla aning får man i skolan om vad som händer i världen..ingen har någon aning för att man BLUNDAR för sanningen

vad fan gör mors dag för skillnad i slutändan när världen håller på att gå under?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0