fan vad typiskt mig

jag är kär i en filmkaraktär, IGEN! galet förälskad..
alltså när man lär känna honom genom filmen, och ser hur han för sig! åh jag vill bara hoppa in i filmen och vara med honom. jag är så kär att jag bara gråter. den röde baronen är en verklighetsbaserad film också och det gör hela filmen ännu mer spännande och vacker! han och en sjuksköterska blir förälskade men i slutet dör han och hon står vid hans grav och säger "jag älskar dig" för första gången. så himla fint. jag är iallafall helt såld på honom och jag mår jättedåligt bara för det:( fy hoppas det går över snart..

Kommentarer
Postat av: Mondie

Haha ååh i know that feeling! Jag blir också sådär, det är sååå drygt, man känner sig verkligen sådär riktigt barnsligt förälskad! <3 Och blir så ledsen när man verkligen vet att det "aldrig kommer hända.." ;) haha..

2009-04-24 @ 15:01:18
URL: http://ohstlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0